środa, 26 lutego 2014

Rolady drobiowe z brokułem i fetą

Praca nad projektem przedszkola ciągnie się w nieskończoność, a w brzuchu burczy... przecież coś trzeba jeść. Wpadł mi do głowy szybki pomysł na kurczaka z brokułem i fetą, wiec wzięłam się za zrobienie  obiadu. Ostatnio nie mam czasu na gotowanie, jedzenie i sprzątanie, siedzę cały czas przed komputerem i czasem tylko obserwuję jak mój pokój przykrywa coraz większa sterta białych kartek w których szaleje mój rudy kot. Dlatego muszę jeść coś czego zrobienie nie zajmuje za dużo czasu.




Składniki:
  • 2 filety z kurczaka
  • brokuł (parę gałązek)
  • 100g sera feta
  • łyżka masła
  • pieprz
  • oliwa do smażenia
Pure ziemniaczano-marchwiowe: 4 ziemniaki oraz 3 marchewki ugotowane i uduszone, łyżka masła, 50ml słodkiej śmietanki, sól.


Młoda kapusta zasmażana: główka młodej kapusty, 1 duża cebula, 2 ząbki czosnku,  oliwa, 2 łyżki masła, 50 ml śmietanki 30%, 2 łyżki soku z cytryny, sól.


Wykonanie:
  • Umyj mięso i zrób w każdym filecie dziurę wzdłuż na wylot.
  • Wymieszaj rozdrobniony brokuł z serem feta i łyżką masła oraz pieprzem.
  • Napełnij mięso farszem i smaż na rozgrzanej oliwie po 10 minut z każdej strony.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz